Ders Adı | Kodu | Yerel Kredi | AKTS | Ders (saat/hafta) | Uygulama (saat/hafta) | Laboratuar (saat/hafta) |
---|---|---|---|---|---|---|
Uluslararası Eğitim Projeleri | FBO2122 | 2 | 3 | 2 | 0 | 0 |
Önkoşullar | Yok |
---|
Yarıyıl | Bahar |
---|
Dersin Dili | Türkçe |
---|---|
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Türü | Seçmeli @ Fen Bilgisi Eğitimi Lisans Programı Seçmeli @ Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Lisans Programı Seçmeli @ İngilizce Öğretmenliği Lisans Programı |
Ders Kategorisi | Uzmanlık/Alan Dersleri |
Dersin Veriliş Şekli | Yüz yüze |
Dersi Sunan Akademik Birim | Fen Bilgisi Eğitimi |
---|---|
Dersin Koordinatörü | Mustafa Arslan |
Dersi Veren(ler) | Mustafa Arslan |
Asistan(lar)ı | Hasan Özgür Kapıcı, Gülbin Özkan |
Dersin Amacı | Öğretmen adaylarının uluslararası eğitim projelerinden haberdar olması, nasıl proje yazacakları, başvuru sureci, değerlendirme süreci hakkında bilgi edinmeleri, uluslararası projelere nasıl katılacakları konularında bilgi edinmelerini sağlama, eğitim projesi yazma konusunda temel bilgi ve beceriye sahip olmaları beklenmektedir. |
---|---|
Dersin İçeriği | Uluslar Arası Projeler, Uluslar Arası Proje Hazırlama Yöntemleri, Uluslar Arası Projelere Katılım, Lifelong Learning Program (Hayat Boyu Öğrenme Programı, Comenius, Leonardo Da Vinci, Grundtvig, Jean Monnet, Transversal Projeleri,TÜBİTAK projeleri |
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar | |
Opsiyonel Program Bileşenleri | Yok |
Ders Öğrenim Çıktıları
- Öğrenciler uluslararası projeler hakkında bilgi edinir.
- Öğrenciler uluslararası proje hazırlama kriterlerini bilir.
- Öğrenciler yeni proje fikirleri üretebilecek yeterliliklere sahip olur.
Haftalık Konular ve İlgili Ön Hazırlık Çalışmaları
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Uluslar Arası Proje Hazırlama Yöntemleri | İlgili Kaynaklar |
2 | Uluslar Arası Proje Hazırlama Yöntemleri | İlgili Kaynaklar |
3 | Uluslar Arası Proje Hazırlama Yöntemleri | İlgili Kaynaklar |
4 | Uluslar Arası Projelere Katılım | İlgili Kaynaklar |
5 | Comenius | İlgili Kaynaklar |
6 | Leonardo Da Vinci | İlgili Kaynaklar |
7 | Grundtvig | İlgili Kaynaklar |
8 | Ara sınav | Sınav Hazırlığı |
9 | Jean Monnet | İlgili Kaynaklar |
10 | Transversal | İlgili Kaynaklar |
11 | TÜBİTAK | İlgili Kaynaklar |
12 | Yapılmış projelerin incelenmesi | İlgili Kaynaklar |
13 | Yapılmış projelerin incelenmesi | İlgili Kaynaklar |
14 | Yeni proje fikirlerinin oluşturulması | İlgili Kaynaklar |
15 | Yeni proje fikirlerinin oluşturulması | İlgili Kaynaklar |
16 | Final sınavı | Sınav Hazırlığı |
Değerlendirme Sistemi
Etkinlikler | Sayı | Katkı Payı |
---|---|---|
Devam/Katılım | ||
Laboratuar | ||
Uygulama | ||
Arazi Çalışması | ||
Derse Özgü Staj | ||
Küçük Sınavlar/Stüdyo Kritiği | ||
Ödev | ||
Sunum/Jüri | ||
Projeler | 1 | 30 |
Seminer/Workshop | ||
Ara Sınavlar | 1 | 30 |
Final | 1 | 40 |
Dönem İçi Çalışmaların Başarı Notuna Katkısı | ||
Final Sınavının Başarı Notuna Katkısı | ||
TOPLAM | 100 |
AKTS İşyükü Tablosu
Etkinlikler | Sayı | Süresi (Saat) | Toplam İşyükü |
---|---|---|---|
Ders Saati | 16 | 2 | |
Laboratuar | |||
Uygulama | |||
Arazi Çalışması | |||
Sınıf Dışı Ders Çalışması | 14 | 2 | |
Derse Özgü Staj | |||
Ödev | |||
Küçük Sınavlar/Stüdyo Kritiği | |||
Projeler | 1 | 14 | |
Sunum / Seminer | |||
Ara Sınavlar (Sınav Süresi + Sınav Hazırlık Süresi) | 1 | 5 | |
Final (Sınav Süresi + Sınav Hazırlık Süresi) | 1 | 10 | |
Toplam İşyükü : | |||
Toplam İşyükü / 30(s) : | |||
AKTS Kredisi : |
Diğer Notlar | Yok |
---|