| Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
|---|
| 1 | İş Hayatında ve Günlük Hayatta Kelime: A Guide To Vocabulary Emphasizing (ESP) English For Special Purposes: Tracking Usage: Formal/Informal (Teams To Track Progress) Colloquialisms/Phrasal Verbs – differentiating between them | Ders/Kitap/Çalışma Kağıtları |
| 2 | Bir Bağlamda Sözcük Değerlendirmesi: Differentiating between Figurative and Literal Meanings: How Prefixes/Suffixes Make a Difference: Differentiating between different words – same prefix or suffix | Ders/Kitap/Çalışma Kağıtları/Drama |
| 3 | Söz Öbeklerinin Tekrarı/ Günlük kullanımda deyimlerin Rolü/ İsim-Sıfat-Fiil ve Zarf arasındaki Farkı Bilme | Çalışma Kağıtları/Ders |
| 4 | Sözcük Hatırlamada bir yöntem olarak Drama: Drama Projelerini Planlama, Ödev Teslimi: 7. Hafta | Ders/Çalışma Kağıtları |
| 5 | 1. Arasınav: Gruplar sözcük ya da deyimsel fiilleri terminolojideki doğru kullanımı göstermek için öğretme becerilerini yaratıcı şekilde kullanarak sunacaklar | Ders/ Kitap/ Çalışma Kağıtları/ İnternet |
| 6 | Karşılaştırma ve Üstünlük bildirmede doğru Kullanım: Sınıf içi etkinliği | Ders/Kitap/Çalışma Kağıtları |
| 7 | Öğrenilen Sözcük ve İfadelerle Drama Sunumları: Öğrenci Değerlendirmeleri-Doğru Kullanım- açıkla- değerlendir (İstatistik sözcükleri öğret: on the rise- a reduction in) | Ders/Makale/ Değerlendirme Formları |
| 8 | 21. yy. Deyimleri, Argo kullanımları, İfadeleri:: Hip Language as seen in modern publications: Article reading – plan presentation | Ders/Makale/Kitap/İnternet |
| 9 | Whoever, Whenever, Wherever, Ever, Never However/Anyone/Someone/No one/Anybody/Somebody/Nobody nin gözden geçirilmesi | Ders/Kitap/İnternet |
| 10 | İleri Sözcük Kullanımında yapılması gerekenler ve Yapılmaması Gerekenler: What to do with confusing expressions: Prepare Presentations Using Au Courant Articles to demonstrate differences between current/past usage | Ders/Kitap/Makale-13. Hafta Proje Teslimi |
| 11 | Denenmiş ve Gerçek Alıntılar: : How to use Quotes and other forms of popular Punctuation: Puncutation Revisted | Ders/Kitap/Makale/Çalışma Kağıtları |
| 12 | Analizde ve yazıda Modern Sözcüklerin Kullanımı: Ödevler: bir problemin analizi ve çözümünü yapmak için çeşitli sözcükleri kullanmak ve bir konu üzerine fikir yürütmek | Ders/ Çalışma Kağıtları/Makaleler-Ödev Teslimi 13. Hafta |
| 13 | Gruplara ödevlerin sunulması: Öğrenci değerlendirmesi | Ders/Çalışma Kağıdı/ Değerlendirme Formu |
| 14 | Gruplarda sözcük Gelişiminin Gözden Geçirilmesi: Öğrenilen terimleri ne kadar iyi kullanabiliyorusun-drama aracıyla sözcüklerin hatırlanma seviyesi. Öğrenciler bir araştırmayı cevaplarlar. | Ders/Çalışma Kağıtları/Araştırma/Değerlendirme Formları |
| 15 | Final Sınavı için tekrar: Sorular | Ders/Çalışma Kağıdı/Makaleler |
| 16 | Final sınavı: tanımlar, istatistik terimleri ile analiz, deyimsel fiiller, konuşmalar, anlam için okuma, çekim | Ders/Çalışma Kağıdı/Makaleler |