Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
---|
1 | Bilgisayar destekli tasarım dersinin amacı, yapılan çalışmalarda nasıl ve nerede kullanılacağının tanımlanması, kullanılacak programların özellikleri ve içeriklerinin örnekler ile anlatımı (autocad, sketch-up, 3dmax) | - |
2 | Autocad programının özellikleri, menü ve komutlar, iki boyutlu basit çizim, düzenleme araçlarının kullanılması | - |
3 | Autocad iki boyutlu basit çizim ve düzenleme araçlarını kullanarak bir komşuluk ünitesinin çizilmesi (Autocad) | - |
4 | Sketch Up programının özellikleri ile iki boyutlu basit çizim ve düzenleme araçlarının kullanılması ve autocad ve diğer programlar ile veri alışverişi | - |
5 | Sketch-Up programı ile iki boyutlu basit çizim ve düzenleme araçlarını kullanarak bir komşuluk ünitesinin çizilmesi (autocad programı ile veri alışverişi çizim ve düzenleme araçlarının karşılaştırılması) | - |
6 | 3D max programının özellikleri, menü ve komutlar ile iki boyutlu basit çizim ve düzenleme araçlarının kullanılması, diğer programlar ile veri alışverişi | - |
7 | 3D max programının özellikleri, menü ve komutlar ile iki boyutlu basit çizim ve düzenleme araçlarının kullanılması | - |
8 | 3D max programının özellikleri, menü ve komutlar ile iki boyutlu basit çizim ve düzenleme araçlarının kullanılması | - |
9 | 3D max programı kullanarak bir komşuluk ünitesinin iki boyutlu olarak çizilmesi | - |
10 | Sketch UP programı ile üç boyutlu modelleme ve düzenleme araçlarının kullanılması, boyama ve malzemelendirme teknikleri | - |
11 | Sketch UP programı ile üç boyutlu modelleme ve düzenleme araçları ile boyama ve malzemelendirme teknikleri kullanılarak bir komşuluk ünitesinin üç boyutlu çizimi | - |
12 | Sketch UP programı ile üç boyutlu modelleme ve düzenleme araçları ile boyama ve malzemelendirme teknikleri kullanılarak bir komşuluk ünitesinin üç boyutlu çizimi | - |
13 | 3d Max programı ile üç boyutlu modelleme ve düzenleme araçlarının kullanılması, basit ışık, kamera ve malzemelendirme teknikleri | - |
14 | 3d Max programı ile üç boyutlu modelleme araçlarının kullanılarak bir komşuluk ünitesinin çizimi, ışık, kamera ve malzemelendirme teknikleri | - |
15 | 3d Max programı ile üç boyutlu modelleme araçlarının kullanılarak bir komşuluk ünitesinin çizimi, ışık, kamera ve malzemelendirme teknikleri | - |
16 | 3d Max programı ile üç boyutlu modelleme araçlarının kullanılarak bir komşuluk ünitesinin çizimi, ışık, kamera ve malzemelendirme teknikleri | - |