| Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
|---|
| 1 | Sağ – sol elin birbirine nazaran durumlarını kavratmaya yönelik ilk etüdler. ( Sağ el durağan – sol el yürüyor ; sol el durağan – sağ el yürüyor ; her iki elin aynı yönde ve ters yöndeki hareketleri ; oktavlı çalışlar ) | NA |
| 2 | Sağ – sol elin birbirine nazaran durumlarını kavratmaya yönelik ilk etüdler. ( Sağ el durağan – sol el yürüyor ; sol el durağan – sağ el yürüyor ; her iki elin aynı yönde ve ters yöndeki hareketleri ; oktavlı çalışlar ) | NA |
| 3 | Sağ – sol elin birbirine nazaran durumlarını kavratmaya yönelik ilk etüdler. ( Sağ el durağan – sol el yürüyor ; sol el durağan – sağ el yürüyor ; her iki elin aynı yönde ve ters yöndeki hareketleri ; oktavlı çalışlar ) | NA |
| 4 | Sağ – sol elin birbirine nazaran durumlarını kavratmaya yönelik ilk etüdler. ( Sağ el durağan – sol el yürüyor ; sol el durağan – sağ el yürüyor ; her iki elin aynı yönde ve ters yöndeki hareketleri ; oktavlı çalışlar ) | NA |
| 5 | Sağ – sol elin birbirine nazaran durumlarını kavratmaya yönelik ilk etüdler. ( Sağ el durağan – sol el yürüyor ; sol el durağan – sağ el yürüyor ; her iki elin aynı yönde ve ters yöndeki hareketleri ; oktavlı çalışlar ) | NA |
| 6 | Ara sınav / “Değiştirme işaretleri yolu ile ilk microtonal çalışmaların başlatılması , “comma” bemol ve diyezli seslerin (perdelerin) ayrı ses bölgelerinde elde edilmesi / Segâh , Uşşak , Rast , Sabâ cinslerinin kavranması. | NA |
| 7 | “Değiştirme işaretleri yolu ile ilk microtonal çalışmaların başlatılması , “comma” bemol ve diyezli seslerin (perdelerin) ayrı ses bölgelerinde elde edilmesi / Segâh , Uşşak , Rast , Sabâ cinslerinin kavranması. | NA |
| 8 | “Değiştirme işaretleri yolu ile ilk microtonal çalışmaların başlatılması , “comma” bemol ve diyezli seslerin (perdelerin) ayrı ses bölgelerinde elde edilmesi / Segâh , Uşşak , Rast , Sabâ cinslerinin kavranması. | NA |
| 9 | “Değiştirme işaretleri yolu ile ilk microtonal çalışmaların başlatılması , “comma” bemol ve diyezli seslerin (perdelerin) ayrı ses bölgelerinde elde edilmesi / Segâh , Uşşak , Rast , Sabâ cinslerinin kavranması. | NA |
| 10 | “Değiştirme işaretleri yolu ile ilk microtonal çalışmaların başlatılması , “comma” bemol ve diyezli seslerin (perdelerin) ayrı ses bölgelerinde elde edilmesi / Segâh , Uşşak , Rast , Sabâ cinslerinin kavranması. | NA |
| 11 | Ara sınav / “Değiştirme işaretleri yolu ile ilk microtonal çalışmaların başlatılması , “comma” bemol ve diyezli seslerin (perdelerin) ayrı ses bölgelerinde elde edilmesi / Segâh , Uşşak , Rast , Sabâ cinslerinin kavranması. | NA |
| 12 | Bir diyez ve bir bemolle elde edilen makam cinslerinin ( Kürdî – Hicaz) kavranması. Makamsal etüdler ve örnek eserlerle uygulama yapılması. | NA |
| 13 | Bir diyez ve bir bemolle elde edilen makam cinslerinin ( Kürdî – Hicaz) kavranması. Makamsal etüdler ve örnek eserlerle uygulama yapılması. | NA |
| 14 | Bir diyez ve bir bemolle elde edilen makam cinslerinin ( Kürdî – Hicaz) kavranması. Makamsal etüdler ve örnek eserlerle uygulama yapılması. | NA |
| 15 | Bir diyez ve bir bemolle elde edilen makam cinslerinin ( Kürdî – Hicaz) kavranması. Makamsal etüdler ve örnek eserlerle uygulama yapılması. | NA |
| 16 | Final | NA |